Як працювати з Verifone (2Checkout) в Україні. Успішний бізнес починається з гарного платіжного шлюзу

Створити свій інтернет-магазин, продавати товари по всьому світу і отримувати мільйони. Заробляти на площадці кращій за Amazon і бути багатшим за Джеффа Безоса. Прекрасна мрія, яка може перетворитися на реальність, якщо почати працювати.

…І ось ваш магазин розроблений, інтерфейс перекладений 13 мовами, товари додані, ви готові зустрічати онлайн-клієнтів. Залишається лише одна невелика проблема — отримання плати за продукти.

Від платіжного шлюзу завжди вимагають багато: він має приймати міжнародні картки та картки місцевих банків, пропускати оплату з електронних гаманців і платіжних систем, працювати з неросповсюдженими методами оплати, швидко обробляти платежі, приймати повторювані транзакції, бути надійним і простим. Тож якщо підприємці звертають увагу на Verifone (2Checkout) — вони роблять гарний вибір. Цей сервіс приймає понад 45 методів оплати, працює у 200 країнах, надає послуги, не стягуючи регулярної абонентської плати, додатково пропонує набір інструментів маркетингу та має багато чого іншого. Verifone повноцінно працює в Україні і сильно полегшує життя підприємцям: він приймає платежі з PayPal, який хоча і відкрив деякі функції для фізичних осіб-українців у березні 2022 року, але так і залишився недоступним для бізнесу.

Усі можливості Verifone, реєстрацію, тарифи і послуги ми розібрали в матеріалі.

Verifone – Може все і трохи більше

2Checkout — гарно відомий серед підприємців по всьому світу платіжний шлюз. Але навіть гарне можна зробити ще кращим, тож платіжний сервіс не стоїть на місці. У серпні 2020 року компанія Verifone придбала 2Checkout і нещодавно почала ребрендинг. Наразі зміни ще тривають, тож на офіційному сайті сервісу можна зустріти і назву Verifone, і назву 2Checkout. Зараз, окрім назви, жодні послуги, комісії чи можливості не змінилися.

Verifone (2Checkout) підійде підприємцям, які хочуть продавати в Азії, Європі й Америці. Шлюз приймає міжнародні платіжні методи і способи платежів, що розповсюджені тільки в конкретних країнах та регіонах. Сервіс підійде для інтеграції в онлайн-магазини, інтернет-платформи і власні сайти, де ви плануєте повноцінно продавати фізичні чи віртуальні товари чи послуги, тому що розроблений для постійного прийому платежів, а не для отримання разової виплати.

Verifone приймає більш ніж 45 видів оплати. Це гучна обіцянка, яка привертає увагу та потребує доказів. Отже, Verifone працює з:

  • картками міжнародних компаній Mastercard, Maestro і Visa;
  • картками місцевих платіжних систем JCB, American Express, UnionPay, Bancontact, Diners, Elo, Hipercard, BankAsya, Postepay тощо;
  • електронними гаманцями Skrill, WeChat Pay, Neteller тощо;
  • прямими банківськими переказами;
  • переказами АСН, що використовуються в Америці;
  • PayPal та ApplePay;
  • методами оплати, що розповсюджені тільки в деяких країнах та регіонах 7-Eleven, Boleto Bancário, Alipay тощо;
  • повторюваними платежами для SaaS-компаній.

Додатково Verifone вирішує ще низку проблем, з якими стикаються українські підприємці, починаючи працювати на міжнародному ринку. Це і проблема недовіри покупців, і неможливість перекладу платіжних вікон на декілька мов, і занадто повільна обробка платежів. Про все по черзі.

Повільна обробка платежів. З цією проблемою стикаються ті, хто продає товари та послуги за кордон. Через велику відстань, яка розділяє покупця та український платіжний агрегатор, що може бути інтегрований в сайт, оплата проходить повільно. Через це клієнт може нервувати, переривати транзакцію і більше не повертатися. У свою чергу, Verifone не є українським платіжним агрегатором або національним агрегатором будь-якої іншої країни, тому він проводить платежі за лічені секунди.

Неможливість працювати з PayPal. Довгий час функціонал PayPal в Україні був обмежений самою компанію, але через війну, яку почала Росія проти України, платіжний сервіс відкрив можливість українцям надсилати та отримувати гроші й виводити їх на банківські рахунки. Однак, частина послуг була відкрита лише користувачам-фізичним особам, підприємці досі не можуть вести бізнес з PayPal. Ситуацію ускладнює те, що систему PayPal неможливо ігнорувати, адже вона є однією з найпопулярніших, і саме їй віддають перевагу мільйони користувачів. Надійність, відомість, можливості — усе це робить PayPal сервісом, з яким потрібно працювати за будь-яких обставин. Verifone, на щастя, робить усі обставини підходящими. Він приймає платежі, зроблені через PayPal, і переказує їх на баланс в своїй системі. Потім ці гроші можна вивести на баланс Payoneer або на рахунок в українському банку.

“Проблемні” картки іноземних банків. Українські платіжні агрегатори можуть не приймати багато карток іноземних банків, тож покупці просто не зможуть заплатити за потрібний їм товар. Незаперечна перевага Verifone — його робота з більш ніж 45 методами оплати, серед яких мають бути варіанти, що підійдуть клієнтам.

Інтерфейс незрозумілою мовою. Дані в платіжному вікні, яке бачать покупці під час оплати, можуть бути внесені зрозумілою вам, але незрозумілою їм мовою. Важлива інформація, яку клієнти мають знати, стає недоступною. Це викликає подив та сумніви в покупців, вони навіть не можуть бути впевненими, що оплата пройшла успішно. Verifone перекладає інтерфейс платіжного вікна 30 мовами — усе, щоб клієнти отримали потрібну інформацію і були спокійні.

Недовіра покупців. Ця проблема йде корінням в попередні. Інтерфейс незрозумілою мовою, незнайома валюта, незвичні деталі платежу — усе викликає в клієнтів сумніви щодо якості сайту і надійності оплати через нього. Verifone перекладає інтерфейс, підлаштовує валюту і формує стандартизоване платіжне вікно.

Складності у просуванні. Часто підприємцям складно одразу налаштувати систему знижок, зібрати аналітику дій покупця, створити поштову розсилку. З плином часу продавець, звичайно, освоює всі інструменти підвищення продажів, але загублені гроші — це все ж загублені гроші. Verifone значно прискорює процес адаптації і пропонує свій набір маркетингових інструментів. У сервісу досить великий спектр пропозицій, про які варто поговорити окремо.

Збере аналітику, нагадає про замовлення, допоможе продати

І це ще не все. Verifone відкриває підприємцям великий список інструментів маркетингу, які підвищують продажі і залишають клієнтів задоволеними їхніми придбаннями.

А/В Testing

Вбудований безкоштовний маркетинговий інструмент, який допомагає підібрати найкращу стратегію продажу, виходячи зі статистичних даних, що збирає Verifone. А/В збирає інформацію про:

  • рекламну пропозицію, яка зібрала найбільшу кількість переходів і придбань;
  • найуспішніший шаблон для оформлення замовлень;
  • найбільш популярний додатковий товар;
  • найвдаліше місце для розміщення реклами та інше.

Працюючи зі статистикою, ви зможете скласти максимально зручний і прибутковий план продажів.

E-mail-розсилка

Відправка клієнтам на пошту інформації щодо ваших новинок, акцій, поповнення асортименту — прекрасний спосіб нагадати про себе. Verifone підтримує 33 мови і автоматично перекладає листи. Також сервіс пропонує вже готові шаблони для розсилки, до яких вам залишається тільки вносити інформацію. Залишити посилання на соціальні мережі, нагадати покупцям про незакінчені замовлення та про строки подовження підписки — Verifone допоможе вам підтримувати повноцінний зв’язок із клієнтами.

Lead management

Інструмент, який збирає інформацію про недооформлені замовлення і розсилає нагадування щодо завершення купівлі. Незакінчені замовлення — проблема підприємців. Покупець може почати замовлення і зупинитися перед оплатою з різних причин: брак коштів, сумніви, порівняння товарів в різних магазинах. Lead management збирає такі замовлення і через електронну пошту автоматично нагадує клієнтам про придбання.

Ви можете налаштувати до чотирьох листів-нагадувань і запланувати їхню відправку в будь-який час від 20 хвилин до 90 днів від початку бездіяльності в кошику. За посиланням в повідомленні клієнт швидко потрапить на сторінку замовлення і зможе завершити покупку.

Cross-sell

Інструмент побудований на продажу клієнтові супутнього товару під час замовлення основного. Людина купує підковдру — система запропонує докупити наволочки, які пасуватимуть. Перехресний продаж допомагає вам збільшити середню вартість замовлення, при цьому залишаючи клієнта задоволеним, адже йому сервіс може нагадати про важливу річ, яка була забута.

У налаштуваннях Verifone ви можете обрати, де будуть з’являтися додаткові товари:

  • на сторінці товару. На цьому етапі клієнт тільки вибирає продукт та може звернути увагу на аксесуар й одразу додати обидві речі до кошику;
  • у кошику. У такому разі покупець побачить товар вже під час оформлення замовлення і матиме меншу часу, щоб подумати про потрібність аксесуару;
  • на сторінці подяки, яка відкривається після завершення замовлення. У цей момент клієнт може побачити товар, який забув докупити;
  • в електронному листі з інформацією про оплату та умовами доставки.

Інструмент перехресного продажу Verifone має два типи: класичний, з яким покупцю рекомендуються товари з вашого каталогу; і сетевий — відкриваються товари з магазинів підприємців-партнерів сервісу.

Up-sell

Цей інструмент пропонує клієнтові купити більш дорогий, але більш вигідний для нього товар. Up-sell спрацьовує на стадії вибору предмету і його додавання до кошику. Сервіс рекомендує покупцю продукт того ж типу, але з покращеними характеристиками і трохи вищою вартістю, тож людина вирішує переплатити за додаткові функції.

Клієнт збирається купити у вашому магазині стандартний курс з дизайну за 50$, але система пропонує йому придбати такий самий курс, але з доступом до приватного чату за 55$. Додавши всього 5$, покупець отримає додаткові можливості. Угода здається вигідною.

Ви можете налаштувати один з двох типів інструменту:

  • Basic. Кращий товар пропонується з такою самою ціною, яка вказана у вашому каталозі.
  • Discount. Система запропонує різні варіанти знижок на кращий товар. Знижка може надаватися в залежності від строку придбаної підписки чи від кількості товару.

Знижку можна запропонувати відсоткову, і тоді клієнтові порекомендується придбати річну підписку замість місячної зі знижкою, наприклад, 10%; чи фіксовану — за умови придбання трьох крісел клієнт отримає 20$ знижки на диван.

Promotions

Безвідмовно працюючі акції, знижки й промокоди. Зниження ціни стимулює покупців витрачати більше, робити більші замовлення, знов і знов повертатися до магазину в пошуках вигідних товарів. Ви можете налаштувати різноманітні варіанти акцій: від безкоштовної пробної підписки до промокодів. Знижки автоматично відображаються в покупців у вікні замовлення.

Verifone пропонує налаштувати:

  • знижки на конкретну групу товарів;
  • зменшення вартості за умови купівлі певної кількості товарів. Наприклад, за умови купівлі 12 онлайн-занять з вами клієнт отримує знижку 20% на 13 урок;
  • знижку при досягненні певної сум. Обравши товарів на 150$, покупець отримує знижку в 5%;
  • повторювані знижки. Чорна п’ятниця кожен рік, новорічні розпродажі, знижки перед початком навчального року тощо;
  • партнерська система. Ви можете співпрацювати з магазинами партнерів Verifone, продавати свої товари за їхніми посиланнями і віддавати за це відсоток від продажів.

Початок роботи з Verifone. Реєстрація акаунту платіжного шлюзу

Інтегрувати Verifone у свій сайт, скористатися інструментами сервісу і почати отримувати через цей платіжний шлюз оплату можна тільки після реєстрації. Вона складається з 5 кроків:

  1. Вибір тарифного плану.
  2. Внесення інформації про сайт і особистих даних.
  3. Активація акаунту.
  4. Налаштування способу виведення коштів.
  5. Інтеграція Verifone.

Кожний етап потребує окремої уваги.

Крок 1. Вибір тарифного плану

Реєстрація починається з вибору тарифного плану, який підходить вам. Їх Verifone пропонує три: 2SELL, 2SUBSCRIBE, 2MONETIZE. Можливості планів йдуть за зростанням, і кожний наступний вміщує послуги попереднього.

Найпростіший тарифний план 2SELL. Він підійде власникам сайтів, через які продаються найрізніші товари та послуги у фізичному та віртуальному вигляді. Через те, що Verifone не стягує фіксовану плату за користування сервісом, він заробляє зі сплати вами комісій під час проведення транзакцій.

Для тарифу 2SELL комісії такі:

  • 3,5%+0,35$ з кожного платежу, якщо покупець і продавець знаходяться в одній країні;
  • 5,5%+0,35$ з кожного платежу, якщо продавець і покупець знаходяться в різних країнах.

Якщо ви обираєте цей план, то отримуєте 9 способів прийому платежів: робота з банківськими картками і PayPal. Зверніть увагу, що за умови прийому платежів з PayPal комісію з вас стягує тільки Verifone.

Другий тарифний план 2SUBSCRIBE зручний для власників передплатних сервісів, оскільки працює з повторюваними платежами. Цей план також відкриває доступ до створення поштової розсилки, інструментам налаштування, подовження і оновлення підписки, залучення і утримання клієнтів, аналітики дій покупців.

Комісії для тарифу 2SUBSCRIBE:

  • 4,5%+0,45$ з платежу, якщо покупець і продавець знаходяться в одній країні;
  • 6,5%+0,45$ з платежу, якщо покупець і продавець знаходяться в різних країнах.

Третій тарифний план 2MONETIZE. Він буде корисний підприємцям, які продають цифровий контент: музику, ігри, софт, інфопродукти, послуги — бо працює з понад 45 способами оплати, що гарантовано допоможе вам отримати платіж з будь-якої частини планети. Тарифний план підтримує переклад інтерфейсу 30 мовами, надає інструменти для аналізу бізнесу і підбору стратегії розвитку, вміщує систему захисту від шахрайства.

Комісія складатиме:

  • 6%+0,60$. Розмір комісії не залежить від того, де знаходятся продавець та покупець.

Крок 2. Внесення інформації

Сервіс попросить вас заповнити дві форми: одна з них стосується безпосередньо вас, інша — вашого сайту.

До першої форми впишіть своє ім’я і прізвище, адресу електронної пошти, пароль і адресу сайту, з якого ви збираєтеся отримувати платежі через Verifone.

У наступному вікні оберіть одну з п’яти категорій товарів, які ви продаєте: цифрові продукти, онлайн-послуги, фізичні товари, офлайн-послуги, інше.

Крок 3. Активація акаунту

Акаунт створений, але неактивований після заповнення форм з попереднього кроку. Активувати його слід в особистому кабінеті в розділі “Request Activation”. Для активації потрібно надати інформацію про бізнес і документи, які стосуються бізнесу та його засновників.

Документи надаються у вигляді кольорових копій, які потрібно зробити заздалегідь. Для підтвердження знадобляться документи про реєстрацію ФОП і паспорти всіх засновників, чия частка в компанії перевищує 10%.

Надайте Verifone:

  • інформацію про продавця. Це інформація щодо ймовірного річного обороту, середньої вартості замовлення, основого виду діяльності. Відзначте, чи маєте ви товар у наявності, якщо продаєте фізичну продукцію.
  • інформацію про тип бізнесу. У запропонованому Verifone списку наведені органiзацiйно-правовi форми, які відповідають американскій типології. Вам потрібно обрати ту форму, яка приблизно підходить вашому варіанту. Наприклад, Individual or Sole proprietorship відповідає ФОП, Partnership — товариству з обмеженою відповідальністю, Nonprofit Corporation — некомерційній організації тощо. У цьому ж розділі вкажіть дату реєстрації бізнесу, робочий телефон і адресу реєстрації.
  • відомості про власника бізнесу. Вкажіть дані всіх власників: ім’я, прізвище, дату народження, адресу реєстрації, ідентифікаційний номер.
  • завантажте документи. Вам потрібно прикріпити кольорові копії документів. Додати слід копії паспортів власників бізнесу, документ, в якому вказані імена власників компанії, свідоцтво про реєстрацію, документ, що підтверджує адресу.

Крок 4. Вибір способу виведення коштів

Вивести гроші з Verifone можна на PayPal, Payoneer, на рахунок в українському банку. Гроші з системи потрібно виводити регулярно, бо Verifone зазначає, що система тільки приймає платежі, але не надає банківських послуг. Більш детально схему виведення коштів ми розглянули в наступному розділі.

Крок 5. Інтеграція в сайт

Для більшості CMS (WordPress, Shopify) у системи вже є готові модулі інтеграції, також Verifone можна інтегрувати за АРІ. Детальні інструкції щодо інтеграції платіжного шлюзу в сайт наведені в розділі “Integrations” на сайті Verifone.

Після налаштування акаунту проведіть тестові транзакції, а потім переводьте акаунт до робочого режиму прийому платежів.

Виведення коштів з Verifone в Україні. Гроші стають вашими

Вивести заробіток з Verifone можна трьома методами:

  • на рахунок PayPal,
  • на баланс Payoneer,
  • на рахунок в українському банку.

Бізнес-акаунти PayPal не працюються в Україні в повному обсязі, тому перший варіант не є актуальним для українських підприємців, які планують серйозно розвивати свій бізнес і жити на прибуток.

Розберемо два інші варіанти.

Виведення коштів на рахунок Payoneer

Платіжна система Payoneer добре відома серед українських підприємців. Вона дозволяє акумулювати на єдиному рахунку гроші, які були зароблені на різних платформах, співпрацює з десятками найбільших компаній у сфері електронної комерції, видає власну картку на Mastercard, працює з місцевими банками. Payoneer повністю легальна в Україні, із системи можна виводити гроші на рахунки ФОП в українських банках і підтверджувати дохід документами Payoneer, за допомогою системи можна сплачувати за роботу фрілансерам з інших країн і багато чого ще.

Виведення грошей з Verifone на рахунок Payoneer здійснюється безкоштовно, і жодна із систем не бере додаткових комісій. Виводити гроші можна тільки в доларах США. Кошти з балансу на баланс надходять протягом одного робочого дня.

Для виведення коштів вам потрібно зв’язати акаунти Verifone і Payoneer:

  1. Заздалегідь створіть обліковий запис у системі Payoneer.
  2. У розділі “Payout method” у налаштуваннях Verifone оберіть Payoneer як метод виведення і натисніть на рядок “You must create Payoneer ID here”.
  3. У вікні, що відкриється, натисніть “Ви вже маєте акаунт Payoneer?” За цим посиланням ви потрапите до особистого кабінету в платіжній системі.
  4. У розділі “Історія” в частині “Джерела отримання коштів” підтвердіть Verifone як відправника грошей.
  5. Ваші акаунти зв’язані!

Виведення коштів на український банківський рахунок

Вивести гроші з Verifone можна одразу на ваш банківський рахунок. Комісія за таке виведення складатиме 15$, і ще додаткову комісію стягне банк.

Для виведення вам потрібно ввести банківські реквізити і обрати прийнятну валюту. Виводити гроші на банківський рахунок можна в доларах і євро, і за бажанням ви можете змінювати валюту виведення в налаштуваннях Verifone.

У налаштуваннях сервісу також можна встановити автоматичне виведення грошей з певною періодичністю: кожного тижня, кожних два тижні, кожного місяця. За замовчуванням Verifone виводить гроші на рахунок за тарифами 2Sell і 2Subscribe щотижня, а за тарифом 2Monetize — щомісяця. До банківського рахунку кошти надходять протягом 25 робочих днів.

Мінімальна сума виведення:

  • для тарифів 2Sell и 2Subscribe: 50$/50€;
  • для тарифу 2Monetize: 100$/100€.

Резерв про всяк випадок

Вивести всі гроші з Verifone одразу неможливо: система утримує частину коштів як депозит. Гроші резервуються на 90 днів, і після їх закінчення ви можете вивести залишки коштів, тому утримання коштів не можна вважати комісією системи.

Згідно з міжнародними правилами, Verifone, як і будь-яка система, що працює з транзакціями, відповідальний перед банками і зобов’язаний повертати сплачені суми, якщо вони були переведені у шахрайських операціях або з викрадених карток. Також сервіс зобов’язаний повертати покупцям гроші, якщо отриманий продукт чи послуга були неналежної якості або взагалі не були отримані. Щоб забезпечити себе від таких ситуацій, Verifone заморожує на вашому рахунку кошти на 90 днів — встановлений законом строк для подання скарг і повернення грошей.

Verifone перевіряє всі вхідні платежі щодо шахрайства і зазвичай не пропускає підозрілі транзакції, але цілком покладатися на систему не варто.

Стандартна сума депозиту — 5% від загальної кількості коштів. Розмір утримуваних коштів може змінюватися в залежності від того, наскільки вирісла чи знизилася довіра Verifone до вас. Рівень довіри змінюється згідно з кількістю скасованих замовлень і операцій з повернення коштів. Якщо покупці задоволені вашими послугами, не звертаються до банку, щоб скасувати платіж, то й депозит буде меншим. Якщо ви не відправляєте товар, обманюєте клієнтів, до вас часто звертаються з проханням повернути гроші, Verifone заморожує на вашому рахунку все більші суми, знижує ваш рівень і навіть може штрафувати за зворотні платежі. Також Verifone блокує акаунти, на чию адресу надходить багато скарг щодо шахрайства.

Отже

Verifone — гарний сервіс, який можна зручно інтегрувати у свій сайт як платіжний шлюз. Система підтримує понад 45 варінатів оплати, приймає платежі у всьому світі, надає послуги та не стягує абонентську плату, додатково пропонує інструменти для маркетингу, що допомагають збільшити прибуток.

Якщо ви вирішили виходити на міжнародний ринок, то ваше завдання — запропонувати товари, а завдання Verifone — допомогти вам отримати за них оплату, звідки би вона не здійснювалася.

Payoneer в Україні 2024
Logo