2Checkout перетворився на Verifone: що за Verifone і на які зміни чекати
Чим більшим є бізнес, тим більше він вимагає. Підприємцям, які продають товари та послуги у своїй країні, для роботи достатньо відкрити ФОП і отримувати гроші на розрахунковий рахунок. Ті, хто виходить на міжнародний ринок через маркетплейси, уже мають розбиратися з платіжними системамим, способами виведення грошей на банківський рахунок в Україні і валютним контролем. А підприємці, які створюють онлайн-магазини, продають через сайти і власні платформи, взагалі повинні розв’язувати задачу із зірочкою. Щоб зручно, швидко і безпроблемно отримувати оплату зі своєї площадки, потрібно шукати надійний, якісний і функціональний платіжний шлюз.
2Checkout — сервіс, гарно відомий серед підприємців. Широкий вибір пропозицій, чудовий набір інструментів, декілька тарифів, відсутність абонентської плати і невисокі комісії — все це зробило 2Checkout одним із кращих варіантів на ринку. Однак, у серпні 2020 року 2Checkout був придбаний компанією Verifone. Тоді, у розпалі пандемії, ця новина пройшла повз більшість користувачів, та й різких, яскравих змін не відбулося. І ось нещодавно Verifone почав ребрендинг 2Checkout, який не залишився непоміченим. Які зміни відбудуться, на що чекати і що за компанія Verifone взагалі — про це в матеріалі.
Про 2Checkout
2Checkout — компанія, яка була заснована у 2006 році і яка успішно розвинулася у великий відомий сервіс, послугами якого користуються понад 20 тисяч чоловік і компаній з більш ніж 180 країн світу. Серед клієнтів 2Checkout є і фізичні особи, і власники малого та середнього бізнесу, і корпорації зі списку Fortune 500. Сьогодні 2Checkout проводить оплату для більш ніж 400 тисяч покупців.
Перевага, що вигідно виділяє 2Checkout на тлі конкурентів, — кількість способів оплати, з якими працює сервіс. 2Checkout приймає понад 45 видів платежів:
- картки міжнародних компаній Mastercard, Maestro і Visa;
- картки місцевих платіжних систем JCB, American Express, UnionPay, Bancontact, Diners, Elo, Hipercard, BankAsya, Postepay тощо;
- з електронних гаманців Skrill, WeChat Pay, Neteller тощо;
- прямі банківські перекази;
- перекази АСН, що використовуються в Америці;
- PayPal та ApplePay;
- методи оплати, що розповсюджені тільки в деяких країнах та регіонах 7-Eleven, Boleto Bancário, Alipay тощо;
- повторювані платежі для SaaS-компаній.
Українські підприємці окремо люблять 2Checkout за можливість приймати платежі від PayPal, адже попри те, що нещодавно платіжна система дозволила користувачам-фізичним особам з України здійснювати перекази і виводити гроші на банківські картки, для бізнесу функціонал PayPal досі недосяжний. Як платіжний шлюз 2Checkout приймає платежі від PayPal на внутрішній баланс, а потім виводить гроші на рахунок Payoneer або на банківський рахунок підприємця.
Окрім основної функції проведення транзакцій, 2Checkout пропонує користувачам ще цілий набір маркетингових інструментів для підвищення продажів. Користуючись їми, підприємці можуть швидко розвинути свої онлайн-магазини, знайти постійних покупців, бути на слуху та збільшити обороти торгівлі. 2Checkout збирає аналітику дій покупців, допомагає створювати e-mail-розсилку і пропонує готові шаблони, працює з недооформленими замовленнями та нагадуваннями про них, пропонує інструменти перехресного продажу та підвищення середньої вартості замовлення, налаштовує акції, знижки, промокоди за різних умов тощо.
Ще один плюс — відсутність абонентської плати за користування сервісом. У 2Checkout немає ані щомісячної, ані щорічної підписки: сам сервіс живе завдяки комісіям, які стягує з кожної транзакції. Комісії достатньо невисокі: від 3,5%+0,35$ до 6%+0,60$ з кожного платежу в залежності від тарифу.
Які відбулися зміни
Придбання 2Checkout компанією Verifone — це не перші зміни за роки існування сервісу. Його історія почалася задовго до 2006 року.
Засновники сервісу були частиною GECAD Group — компанії, що розробила RAV Antivirus. Технологію у 2003 році викупив Microsoft. Для компанії GECAD Group продаж програмних продуктів на міжнародному ринку був необхідною вимогою. Завдання було настільки складним і вимогливим, що команда, яка в майбутньому створить 2Checkout, вирішила зробити цей напрямок роботи своїм бізнесом. Метою нового сервісу 2Checkout була допомога іншим розробникам програмного забезпечення у продажу технологій по всьому світу. Компанія постійно розвивалася, і з часом стала лідером на міжнародному ринку цифрових товарів та дозволила своїм клієнтам продавати продукти на будь-якому рівні і за допомогою будь-яких засобів.
У жовтні 2013 року компанія Avangate була придбана Francisco Partners — міжнародною інвестиційною компанією. У 2017 році Avangate купила 2Checkout, щоб розширити охоплення ринку, і нова компанія була представлена під єдиною назвою 2Checkout.
У серпні 2020 року Verifone придбала 2Checkout і через майже два роки почала ребрендинг компанії. Тепер колишній сервіс 2Checkout називається так само, як і головна організація Verifone.
Що зміниться? На цей момент Verifone не збирається кардинально змінювати напрямок роботи сервісу, змінювати функції і вартість тарифів. Зараз усі зміни спрямовані на переміну зовнішнього вигляду платформи. Змінився логотип, тепер він виглядає як напис “2Checkout is now Verifone”, з часом залишиться тільки назва Verifone.
Компанія-покупець вписує сервіс 2Checkout у загальну екосистему продуктів Verifone і зараз налаштовує сайт. Частина інформації про сервіс і послуги вже переписана з урахуванням нової назви, додані Умови використання Verifone поряд з Умовами 2Checkout, авторські права вже належать Verifone, про що вказано знизу сторінки. Проте домен досі містить стару назву, на головній сторінці частіше згадується 2Checkout і до сих пір збережені звичні назви тарифів.
Що буде далі
Усі підприємці і компанії, які працювали з 2Checkout, отримуватимуть ті самі послуги і зможуть користуватися тима самими функціями. Щоправда, як у майбутньому вплине політика Verifone на вартість обслуговування, поки що невідомо.
Verifone планує продовжувати розвивати сферу електронної комерції. Індивідуальний підхід, безпека, розуміння міжнародного ринку, хмарні сервіси, найкращі послуги й обладнання — компанія забезпечує своїх клієнтів усім необхідним для успішного ведення бізнесу незалежно від того, використовує послуги Verifone велика міжнародна компанія чи булочна за кутком.
Про Verifone
Verifone — американська транснаціональна корпорація зі штаб-квартирою в Сан-Хосе, що була заснована в 1981 році. Сьогодні сервіси Verifone проводять понад 10,4 мільярдів транзакцій загальною вартістю більш ніж 440 мільярдів доларів США щорічно. Послугами сервісів користуються компанії і підприємці зі 165 країн по всьому світу.
Історія Verifone почалася понад 40 років тому на Гаваях. Тоді Вільям Мелтон заснував технологічну компанію і почав працювати з місцевими власниками маленьких магазинів. Він забезпечував захист від шахраїв, які використовували фальшиві чеки: розроблений Мелтоном пристрій дозволяв перевіряти справжність чеків.
Незабаром свою увагу Мелтон звернув на відносно нову індустрію кредитних карток. Власник технології зрозумів, що його пристрій може допомогти в обробці транзакцій картковим компаніям Visa і Mastercard. Так з’явився перший платіжний пристрій Verifone.
Сьогодні Verifone — це один з найбільших у світі постачальників платіжних терміналів і лідер у сфері рішень і послуг для електронної торгівлі. Пристрої компанії опрацьовують велику кількість видів оплати: дебетові картки на основі підпису і індивідуального PIN-коду, кредитні картки, безконтактні картки, смарт-картки, подарункові й інші картки, електронні платежі, чеки авторизації, електронні перекази.
Під загальним ім’ям компанія продає пристрої для здійснення та перевірки платежів, рішень для розвитку підприємств, хмарні технології та послуги з управління бізнесом. Verifone спеціалізується на підтримці місцевих ринків та потреб безпосередньо в більш ніж 45 країнах. Клієнти Verifone — це підприємства й установи різних масштабів: підприємства роздрібної торгівлі, малий і середній бізнес, великі компанії, банківські та фінансові установи.